از تاکتیک های سئو خود نهایت استفاده را ببرید

آیا وب سایت شما بازدیدکننده ندارد؟ شاید لازم باشد کمی بهینه سازی موتور جستجو را امتحان کنید. موتورهای جستجو ممکن است پیچیده به نظر برسند، اما الگوریتم های اساسی دارند که به آنها کمک می کند نتایج خود را رتبه بندی کنند. این مقاله قصد دارد به این موضوع بپردازد که چه کارهایی را می توان برای انجام بهتر با موتورهای جستجو انجام داد. اما دقیقا سئو چیست و چه کمکی به افزایش بازدید از سایت شما می کند.

هنگام استفاده از سئو در صفحه ای که دارای تصاویر است، حتما از تگ <alt> به میزان کافی استفاده کنید. موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را مشاهده کنند و بنابراین نمی توانند آنها را فهرست کنند. با این حال، اگر متن مرتبط را در تگ <alt> قرار دهید، موتور جستجو می‌تواند حدس خود را در مورد تصویر بر روی آن متن قرار دهد و رتبه سایت شما را بهبود بخشد.

یکی از راه های خوب برای اینکه مردم ابتدا وب سایت شما را در موتور جستجو ببینند، استفاده از کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی باید به وب سایت یا محصولی که می فروشید مرتبط باشد. اگر از کلمات کلیدی زیادی استفاده کنید، به عنوان یک هرزنامه برچسب زده می شوید که به ترافیک شما آسیب می رساند.

وقتی سعی می کنید بهینه سازی موتورهای جستجو را افزایش دهید، باید URL خود را آسان و قابل درک کنید. باید مشخص باشد که سایت شما در مورد چیست. به این ترتیب، مردم می‌دانند که وقتی به دنبال چیزی با استفاده از موتور جستجو هستند روی چه چیزی کلیک می‌کنند و به احتمال زیاد روی سایت شما کلیک می‌کنند.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان های مناسب کاملاً حیاتی است. این کلمات کلیدی باید در نقاط استراتژیک قرار گیرند که خزنده های وب داده های خود را از آنجا می گیرند. نمونه‌هایی از مکان‌هایی که خزنده‌های وب داده‌ها را از آنجا جمع‌آوری می‌کنند، عناوین، آدرس‌های اینترنتی، نام تصاویر و سرصفحه‌های صفحه هستند. موارد بسیار بیشتری وجود دارد، اما این جایی است که شما باید بیشتر تلاش خود را متمرکز کنید.

باید تا جایی که می توانید مطالب تازه منتشر کنید و بنویسید. برای خود هدفی تعیین کنید و آن را دنبال کنید. اگر به طور منظم محتوای اصلی ایجاد کنید، سایت شما با موتورهای جستجو مرتبط تر خواهد بود. سایت هایی که به طور مداوم محتوای خود را به روز می کنند رتبه بالاتری کسب می کنند.

اگر می خواهید وب سایت شما بازدیدهای زیادی داشته باشد، مهم است که کلمات کلیدی مرتبط زیادی ایجاد کنید. این مهم است زیرا بدون ایجاد این کلمات کلیدی، افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند کمتر به صفحه شما هدایت می شوند. مطمئن شوید که به وضوح توضیح دهید که وب سایت شما در مورد چیست.

زیاده روی در مورد کلمات کلیدی در سایت شما می تواند شما را به عنوان یک هرزنامه معرفی کند. اگر به عنوان یک هرزنامه برچسب زده شوید، سایت شما توسط عنکبوت های موتورهای جستجو نادیده گرفته می شود. آنها به طور خاص برنامه ریزی شده اند تا سایت هایی را که سعی می کنند تا حد امکان کلمات کلیدی را روی آن قرار دهند نادیده بگیرند.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید سایت خود را برای مشتریانتان مفیدتر و برای موتورهای جستجو قابل درک‌تر کنید، استفاده از سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. سئو روشی مقرون به صرفه است که با ساخت صفحاتی که رتبه بالایی در موتورهای جستجو دارند، به بازدید بیشتر سایت شما کمک می کند. ممکن است چند روز طول بکشد تا شما نتایج با سئو را ببینید، حتی اگر از یک موتور جستجو درخواست کنید تا وب سایت شما را بخزد، بنابراین هنگام بهینه سازی ناامید نشوید.

برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو، سعی کنید لینک صفحه خود را در یک سایت .edu یا .gov دریافت کنید. از آنجایی که این سایت‌ها دامنه‌های سطح بالایی هستند و بسیار معتبر و قابل اعتماد هستند، افرادی که پیوند شما را در .edu یا .gov می‌بینند، فکر می‌کنند که شما نیز مشروع و معتبر هستید.

قرار دادن کلمات کلیدی در سراسر محتوای وبلاگ یا وب سایت شما واقعاً می تواند با افزایش رتبه جستجوی سایت شما، ترافیک سایت شما را بهبود بخشد. کلمات کلیدی خوب تحقیق شده را در چند خط اول متن خود قرار دهید، اما زیاده روی نکنید. آنقدر وارد کنید تا مورد توجه موتورهای جستجو قرار بگیرید. به طور کلی پذیرفته شده است که قرار دادن کلمه کلیدی دو بار در پاراگراف اول بهترین است. پس از آن، 200 کلمه بعدی در صفحه شما باید تا جایی که می توانید حاوی نمونه های زیادی از کلمه کلیدی شما باشد، بدون اینکه صفحه را با آن غرق کنید.

وقتی هدف اصلی شما ایجاد بازدید و ترافیک سایت خارجی از طریق پیوندهای موجود در سایت های دیگر باشد، کیفیت همیشه بر کمیت برتری خواهد داشت. در درازمدت، یک لینک از یک سایت معتبر، معتبر و معتبر همیشه بر ده ها لینک سایت از سایت های ناقص، نامربوط یا بسیار قدیمی برتری خواهد داشت.

اگر می خواهید در سئو موفق باشید، مطمئن شوید که مخاطبان خود را می شناسید! از برنامه Google Tracker (یا هر وب سایت مشابه دیگری) برای تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت خود استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید کدام یک از تاکتیک‌های سئوی شما موفق هستند و کدام‌ها نه. وقتی در مورد ایجاد بازدیدکننده برای وب سایت خود عملگراتر باشید، نتایج بهتری خواهید گرفت.

بهترین راه برای ایجاد بازار هدف برای وب سایت شما این است که ترافیک فعلی خود را درک کنید. چه کسی در حال حاضر از وب سایت شما بازدید می کند؟ آیا مخاطبی است که قصد دارید به آن برسید؟ با درک جمعیت شناسی ترافیک خود، ساده تر است که دقیقاً آنچه را که در یک محصول، خدمات یا وبلاگ می خواهند به آنها ارائه دهید.

اگر وب سایت شرکتی را بهینه می کنید، مطمئن شوید که در فهرست های محلی فهرست شده اید. Google Maps یکی از پرکاربردترین سرویس‌ها برای یافتن شرکت‌های نزدیک شماست، بنابراین در اسرع وقت شرکت و وب‌سایت آن را در آنجا دریافت کنید. تنها مورد نیاز یک شماره تلفن است زیرا آنها با شما تماس می گیرند تا لیست را تأیید کنند.

عنوانی که برای URL خود انتخاب کردید، جزء مهم‌تر از آنچه فکر می‌کنید در بهینه‌سازی موتور جستجو است. URL های طولانی، سخت برای به خاطر سپردن و تایپ کردن، کمتر از URL های توصیفی و آسان برای به خاطر سپردن، افراد را به سایت شما جذب می کند. آنها بازدیدکنندگان بیشتری خواهند آورد و این چیزی است که همه ما می خواهیم!

برای بهینه سازی موتور جستجو – از هر افزونه موجود برای URL خود استفاده کنید! یک افسانه فراگیر وجود دارد که داشتن .com برای موتورهای جستجو بهتر است. این نیست. موتورهای جستجو هیچ ترجیحی برای .com ندارند، بنابراین اگر برای کلمات کلیدی مورد نیاز شما در دسترس نباشد، یک .net و یک .info به خوبی کار می کنند و در هزینه شما نیز صرفه جویی می کنند.

بهینه سازی موتور جستجو ممکن است بیش از حد خوب به نظر برسد که درست نباشد، اما این یک معامله واقعی است. این نکات به شما کمک می کند تا پاداش سئوی خود را به حداکثر برسانید. از این نکات برای بهبود وب سایت خود استفاده کنید. در کمترین زمان نتایج را خواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.