کسب و کار خود را با این نکات سئو هوشمند تقویت کنید

بهینه سازی موتورهای جستجو یک راه عالی و ساده برای به دست آوردن ترافیک بیشتر برای سایت شما است، زیرا این الگوریتم نحوه افزایش دید سایت را محاسبه می کند. شما این کار را با انتخاب دقیق کلمات کلیدی خود و گنجاندن آنها در محتوای وب سایت خود انجام می دهید.

هنگام نوشتن یک صفحه، برای سئو سایت از برچسب های پررنگ روی کلمه کلیدی مورد نظر خود برای صفحه استفاده کنید. موتورهای جستجو تشخیص می‌دهند که آنچه شما به صورت پررنگ قرار داده‌اید مهم است و به این ترتیب با اطلاعات برخورد می‌کند. با این حال، خیلی چیزها را پررنگ نکنید وگرنه بد به نظر می رسد.

نقشه سایت را به صفحه وب خود اضافه کنید. موتورهای جستجو نمی توانند صفحاتی را که به راحتی پیدا نمی کنند ایندکس کنند. نقشه سایت می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا همه چیز را در سایت شما پیدا کنند. اگر پیمایش سایت شما دشوار است، یا بسیار بزرگ است، حتی می توانید چندین نقشه سایت برای کمک بیشتر به موتورهای جستجو داشته باشید.

در مورد رتبه بندی صفحات خود در موتورهای جستجو وسواس نداشته باشید. محتوای شما مهمتر از رتبه شما است و خوانندگان متوجه این موضوع هستند. اگر بیش از حد روی رتبه تمرکز کنید، ممکن است به طور تصادفی فراموش کنید که مخاطب واقعی شما چه کسی است. به مشتریان خود رسیدگی کنید و رتبه شما خود به خود بالا می رود.

سعی کنید فلش و فریم ها را در سایت خود به حداقل برسانید. آنها ممکن است زیبا به نظر برسند، اما برای بهینه سازی موتورهای جستجو وحشتناک هستند و موتورها نمی توانند آنها را به راحتی رمزگشایی کنند. اگر مجبور به استفاده از فلش هستید، مطمئن شوید که لینک ها یا کلمات کلیدی را نیز در پایین صفحات خود قرار دهید.

آن را با یک URL ساده نگه دارید. لازم نیست برای یک وب سایت شش URL داشته باشید. حتی اگر اطلاعات کاملاً متفاوت است، سعی کنید همه آنها را در یک عنوان نگه دارید. موتورهای جستجو از URL های مختلف برای رتبه بندی های مختلف استفاده می کنند و شما را پایین تر یا بالاتر از آنچه باید باشید قرار می دهند. مشتریان همچنین ممکن است گیج شوند که چرا دائماً سایت شما را ترک می کنند در حالی که واقعاً نیستند.

استفاده از ابزارهای تحلیلی به مدیر وب‌سایت باهوش کمک می‌کند تا اثربخشی بهینه‌سازی موتور جستجوی خود را قضاوت کند. ابزارهای تحلیلی می توانند دقیقاً نشان دهند که جستجوگران از چه کلمات کلیدی برای مکان یابی سایت وب مستر استفاده می کنند. این به مدیر وب سایت اجازه می دهد تا استراتژی سئوی خود را حتی بیشتر تنظیم کند و بر روی کلمات کلیدی متمرکز شود که موثرترین آنها ثابت شده است.

برای به حداکثر رساندن تأثیر توضیحات ALT عکس خود، کلمات کلیدی خاصی مانند تصویر یا تصویر را اضافه کنید. بسیاری از افرادی که از جستجوی تصویر استفاده می کنند از یکی از این دو کلمه کلیدی استفاده می کنند. استفاده از آن به عکس شما رتبه بالاتری می دهد و ترافیک جستجوی تصویر بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. سعی کنید کلمات کلیدی را که برای جذب ترافیک از منابع مختلف استفاده می کنید، تغییر دهید.

از تگ های هدر برای افزایش رتبه موتور جستجو استفاده نکنید. از تگ H1 فقط یک بار در صفحه خود، نزدیک به بالا استفاده کنید. سپس از تگ H2 چند بار، حداکثر 2-3 استفاده کنید. در نهایت، از تگ H3 برای کم اهمیت ترین عنوان های صفحه استفاده کنید. تا زمانی که به این قوانین پایبند هستید، با خیال راحت عناوین خود را با عبارات غنی از کلمات کلیدی پر کنید!

اگر سایتی دارید که به زبان غیر انگلیسی نوشته شده است، از متا تگ زبان استفاده کنید. انجام این کار زمانی که شخصی به زبان خاصی جستجو می کند، وب سایت شما را بالاتر می برد.

هنگامی که صحبت از کلمات کلیدی و بهینه سازی موتورهای جستجو می شود، سعی کنید از 3-5 کلمه کلیدی مختلف در هر پست استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا مورد توجه موتورهای جستجو قرار بگیرید و ترافیک سایت خود را هدایت کنید. اگر در طول هفته پنج بار وبلاگ نویسی کنید، هر هفته حدود 15 کلمه کلیدی به شما می رسد. این یک راه عالی برای افزایش آمار وبلاگ شما است.

سعی کنید تمرکز خود را روی هر صفحه به سمت یک عبارت کلیدی خاص حفظ کنید. زیاده روی در تعداد کلمات کلیدی در صفحه شما، خواندن مطالب شما را دشوار می کند و موتورهای جستجو گیج می شوند. نگرانی در مورد تنها یک موضوع باعث می شود شما محتوای بهتری تولید کنید، که باعث می شود خوانندگان شما به بازگشت خود ادامه دهند زیرا از آنچه که پیدا می کنند راضی خواهند بود. بهینه سازی موتورهای جستجو تحت الشعاع خوانندگان وفادار قرار می گیرد.

اطمینان حاصل کنید که متن اطراف یک تصویر واقعاً با محتوای تصویر مطابقت دارد. متن در واقع بر رتبه‌بندی یک تصویر در یک صفحه تأثیر می‌گذارد، بنابراین اگر هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشند، تصویر شما می‌تواند در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شود که نمی‌خواهید در آن نمایش داده شود.

اگر می‌خواهید با استفاده از بهینه‌سازی موتور جستجو، ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید، باید تراکم کلمات کلیدی خود را در مواقع ضروری تغییر دهید. باید کاری کنید که کلمات و عبارات کلیدی تقریباً سه تا پنج درصد از کل متن و پیوندهای هر صفحه را تشکیل دهند. این کارآمدترین راه برای بهینه سازی موتور جستجو است.

برای کمک به ارتقاء وب سایت خود در رتبه بندی موتورهای جستجو، حجم زیادی از محتوا را ارائه دهید. به اندازه کافی موضوعات را پوشش دهید تا به وب سایت شما جذابیت بیشتری بدهد، اما مطمئن شوید که همچنان در جایگاه خود باقی خواهید ماند. به عنوان مثال، اگر صاحب یک وبلاگ بیسبال هستید، می توانید مقالاتی در مورد اقلام بیسبال کلکسیونی، بازیکنان فعلی و گذشته و حتی مقاله ای در مورد تجهیزات بنویسید. داشتن انواع مختلفی از محتوا می تواند شما را در زمانی که خوانندگان در جستجوی موضوع شما هستند به بالاترین سطح برساند.

اگر می خواهید سایت شما در موتورهای جستجو دیده شود، یک راه ساده برای کمک به آن ایجاد چیزی است که نقشه سایت نامیده می شود. نقشه های سایت لیستی از پیوندها به تمام صفحات سایت شما در یک الگوی درختی است که به کاربر اجازه می دهد با یک کلیک به هر صفحه ای دسترسی پیدا کند.

مطمئن شوید که سایت شما بدون خطا و کاربرپسند است. بازدیدکنندگان مطمئناً از سایتی که مملو از گاف ها و گرامر ضعیف است فرار می کنند. مطمئن شوید که پیوندهای خود را مرتباً بررسی می کنید تا مطمئن شوید که همه آنها هنوز کار می کنند و به مکانی که قرار است هدایت شوند.

همانطور که قبلاً نشان داده شد، بهینه سازی موتور جستجو فقط یک روش محاسبه شده برای کشف نحوه جذب ترافیک به سایت شما بر اساس کلمات کلیدی است که مشتریان شما برای یافتن وب سایتی مانند شما استفاده می کنند. با درک مفهوم در این مقاله و قرار دادن آن برای وب سایت خود، می توانید از مزایای بزرگی بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.