با این نکات بهینه سازی موتورهای جستجو، وب سایت خود را محبوب کنید

هنگام بهینه‌سازی وب‌سایت خود، حرکت‌های بسیار متفاوتی وجود دارد، حتی اگر فقط یک سایت وبلاگ نویسی یا سایر انواع سایت‌های مشابه را اداره می‌کنید. این می تواند در بهترین حالت دلسرد کننده باشد، اما واقعا باید انگیزه شما برای به دست آوردن تمام اطلاعاتی باشد که می توانید برای اطمینان از اینکه همه چیز را درست انجام می دهید. شروع با این نکات یک انتخاب عاقلانه برای شروع صحیح اجرای سئو است.

هیچ چیز سریعتر از سرقت محتوای سایت شما با موتورهای جستجو دردسر ایجاد نمی کند. بنابراین همیشه مطمئن باشید که محتوایی که می‌نویسید یا از نویسندگان دیگر می‌پذیرید، 100% اصلی است و در جای دیگری از وب یافت نمی‌شود. اگر شما یا همکارتان مقاله ای را بازنویسی می کنید، باید به طور کامل بازنویسی شود. موضوع می تواند یکسان باشد، اما جمله بندی نمی تواند.

اطمینان حاصل کنید که از توضیحات و عنوان متا مرتبط و منحصر به فرد در هر صفحه از وب سایت خود استفاده می کنید. عنوان صفحه وب مهمترین عنصر سئوی درون صفحه است و تقریباً غیرممکن است که در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید، بدون اینکه دو یا سه کلمه کلیدی عنوان صفحه وب را تشکیل دهند. اگرچه تگ توضیحات متا به شما در رتبه بندی کمک نمی کند، اما به عنوان یک قطعه متن در زیر لیست شما در نتایج جستجو ظاهر می شود، بنابراین این قدرت را دارد که بر بازدید یا عدم بازدید جستجوگران از وب سایت شما تأثیر بگذارد.

تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خود را به طور منظم نظارت و تجزیه و تحلیل کنید. اگر این کار را انجام ندهید، هیچ راهی نخواهید داشت که بدانید کدام روش سئو وب سایت کار می کند. بهترین راه برای ردیابی و ارزیابی کار سئو، پیوستن به منابع آنلاین است که به شما نشان می دهد چگونه موتورهای جستجو وب سایت شما، منبع ترافیک وب سایت شما و لینک های ورودی وب سایت شما را فهرست می کنند.

کپی وب سایت شما باید بر آنچه که یک انسان جستجو می کند تمرکز کند. تلاش برای شکست دادن موتور با کلمات کلیدی تکراری شما را به جایی نمی رساند. موتور از این باهوش تر است. به دنبال عبارات و رشته هایی باشید که توسط انسان عادی جستجو می شود. هدف قرار دادن موثر این نوع عبارات کلیدی، بازدیدهای بیشتری را به همراه خواهد داشت.

برای اینکه سایت شما توسط خزنده های وب نادیده گرفته نشود، باید از قرار دادن کلمات کلیدی بیش از حد در صفحات وب خودداری کنید. بسیاری از خزنده های وب پیشرفته سایت هایی را که مملو از کلمات کلیدی هستند نادیده می گیرند. اگر کلمات کلیدی را به درستی استفاده کنید ضروری هستند، اما اگر بیش از حد از آنها استفاده کنید می توانند به شما آسیب برسانند.

برای بهترین نتایج در بهینه سازی موتورهای جستجو، مطمئن شوید که فقط از بالاترین کیفیت محتوا استفاده کنید. مهم نیست که چند کلمه کلیدی عالی در یک مقاله دارید اگر مقاله کسل کننده، پیش پا افتاده یا به سادگی بد نوشته شده باشد. ربات‌های موتور جستجو قرار نیست محصول یا خدمات شما را بخرند، مردم می‌خرند. اگر مقاله شما نتواند افراد را تحت تاثیر قرار دهد، رتبه بندی موتورهای جستجو شما اهمیتی نخواهد داشت.

در حالی که محتوا کلید هر بهینه سازی موفقیت آمیزی برای موتورهای جستجو است، مهم است که به یاد داشته باشید که در نهایت شما برای دیگران می نویسید، نه موتورهای جستجو. محتوای باکیفیت، خوانا و آموزنده درنهایت بازدیدکنندگان بیشتری را نسبت به متن های مملو از کلمات کلیدی برای شما به ارمغان می آورد. کیفیت در نهایت بر کمیت پیروز می شود.

اگر می خواهید رتبه موتور جستجوی خود را افزایش دهید، باید روی نوشتن اطلاعات اصلی و مرتبط در وب سایت خود تمرکز کنید. اگر شما به سادگی همان اطلاعاتی را ارائه دهید که بازدیدکنندگان می توانند در بسیاری از وب سایت های دیگر پیدا کنند، هیچ انگیزه واقعی برای آنها وجود ندارد که به وب سایت شما بیایند. اگر آنها را با محتوای اصلی و خوب نوشته شده درگیر کنید، خوانندگان تکراری خواهید داشت.

یک قانون سرانگشتی خوب برای بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو این است که کلمات کلیدی و عبارات کلیدی خود را در تگ عنوان HTML خود قرار دهید. برچسب عنوان شما یکی از مهم ترین مکان ها برای داشتن کلمه کلیدی شماست زیرا به شدت توسط موتورهای جستجو سنجیده می شود. آنها مناسب ترین مکان برای کلمات کلیدی شما برای بالاترین سطح بهینه سازی هستند.

سایت های رسانه های اجتماعی بسیار محبوب هستند و شما باید تا حد امکان از آنها استفاده کنید. این رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که در زمان واقعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و تجربه آنها را شخصی تر کنید.

برای اطمینان از اینکه هر بار که شخصی محتوای سایت شما را حذف می کند شاهد افزایش ترافیک موتورهای جستجو هستید، فقط از پیوندهای مطلق استفاده کنید. پیوند مطلق پیوندی است که حاوی پروتکلی مانند «http://» است. بدون آن پروتکل، لینک های شما فقط در سایت خودتان معتبر خواهند بود و نمی توانید از خراش های محتوا بهره مند شوید.

هنگامی که مقالاتی را در مورد دایرکتوری های مقاله به عنوان یک تمرین SEO ارسال می کنید، به یاد داشته باشید که مقاله نشان دهنده شما و تجارت شما است. نام شما در مقاله است و امیدوارید که این مقاله افراد را تشویق کند که از صفحه شما بازدید کنند و با شما تجارت کنند. به همین دلیل، باید تلاش کنید تا مطمئن شوید که مقالات شما به خوبی نوشته شده و حاوی مطالب جالب و مرتبط هستند.

اکثر طراحان و برنامه نویسان سایت، فربه کردن متا تگ های خود را با کلمات کلیدی بیش از حد وسوسه انگیز می دانند. با این حال، بهتر است از محدودیت استفاده کنید و از این دام رایج اجتناب کنید. انجام این کار ممکن است منجر به جریمه هایی برای سایت شما شود که در نهایت موقعیت سایت را در رتبه بندی موتورهای جستجو به خطر می اندازد.

از تغییر مسیرهای 301 در صفحه ای که دیگر در وب سایت شما وجود ندارد استفاده نکنید. در عوض، از صفحه خطای 401 Gone استفاده کنید تا نشان دهید صفحه به خوبی و واقعاً از وب سایت شما حذف شده است. ریدایرکت 301 فقط در صورتی باید استفاده شود که محتوا واقعاً به صفحه دیگری منتقل شده باشد.

اگر صاحب یک وبلاگ هستید، باید مطمئن شوید که زمان خود را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی کنید. این بخش بسیار مهمی از بهینه سازی موتورهای جستجو است. آمار وبلاگ خود را بررسی کنید و باید کلمات کلیدی را ببینید که مردم برای رسیدن به وبلاگ شما از آنها استفاده می کنند. از این لیست برای فهمیدن اینکه پست بعدی وبلاگ شما باید چه باشد استفاده کنید، زیرا می دانید که مردم در حال جستجوی آن عبارات هستند.

برای انجام سئو، شما واقعاً باید بسیاری از چیزهایی را که درگیر هستند، درک کنید. با این حال، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید استراتژی‌های کلیدی خود را در این فرآیند پیدا کنید و منابع مفیدی را پیدا کنید که به نظر شما بسیار مفید هستند. هنگام شروع کار حتما این نکات را در نظر بگیرید.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.