برای ایده های عالی درباره بهینه سازی موتورهای جستجو که هر کسی می تواند به سادگی دنبال کند، اینجا را جستجو کنید

بهینه سازی موتور جستجو مجموعه ای از تکنیک هایی است که می تواند بسیار قدرتمند باشد به درستی و به طور مداوم پیاده سازی می شود. با این حال، این چیزی است که نسبتا جدید و برای بسیاری دلهره آور است. نکته کلیدی این است که درکی از چند مفهوم کلیدی به دست آورید تا نتایج تلاش خود را به حداکثر برسانید. مقاله زیر چندین نکته را ارائه می دهد که می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

با بهینه سازی موتور جستجو یا سئو سایت به وب سایت آنلاین خود رونق دهید. بهینه سازی موتور جستجو استراتژی است که برای بالا بردن صفحه وب شما در نتایج جستجو استفاده می شود، زمانی که شخصی از گوگل، یاهو یا موارد مشابه برای یافتن یک وب سایت در مورد یک موضوع خاص استفاده می کند. با استفاده از کلمات و عبارات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما می توانید ترافیکی را که در سایت خود مشاهده می کنید افزایش دهید.

برای بهینه سازی موقعیت وب سایت های خود در صفحات نتایج فهرست جستجو، وب مسترهای باهوش مقالات زیادی را در سایت های پایگاه داده مقالات ثبت می کنند. مقاله ای در مورد چنین پایگاه داده ای شامل پیوندی به وب سایت مالک است. این لینک توسط موتورهای جستجو مورد توجه قرار می گیرد و به جایگاه سایت در فهرست جستجو کمک می کند.

اگر به دنبال استخدام شرکتی هستید تا سئوی شما را برای شما انجام دهد، حتماً با آنها تحقیق و مصاحبه کنید. تعیین کنید که آنها از چه نوع تاکتیک هایی برای بهینه سازی خود استفاده می کنند و مطمئن شوید که با برند و استراتژی های تجاری شما مطابقت دارد. از آنها بپرسید که آیا می توانند مرجعی برای شرکت هایی که به آنها کمک کرده اند ارائه دهند و آنها را جستجو کنید. اگر رتبه بالایی داشته باشند، ممکن است در مسیر درستی باشید.

برای اینکه بدانید آیا تلاش شما برای بهینه سازی ظاهر سایت در نتایج جستجوی وب انجام می شود یا خیر، مهم است که رتبه صفحه خود را کنترل کنید، که می تواند با نوار ابزار گوگل انجام شود. همچنین مهم است که نظارت کنید بازدیدکنندگان شما چه کلمات کلیدی را در جستجوی خود وارد می کنند تا سایت شما را پیدا کنند.

هنگام دریافت ترافیک، تنوع ایجاد کنید. ترافیک را از طریق تعدادی روش جستجو کنید تا برای جذب افراد به سایت خود منحصراً به موتورهای جستجو متکی نباشید. به این ترتیب، «همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد قرار نمی‌دهید» و لغزش لحظه‌ای در رتبه‌بندی موتورهای جستجو آزارتان نخواهد داد.

از کلمات کلیدی در سراسر سایت خود استفاده کنید تا دید خود را برای موتورهای جستجو به حداکثر برسانید. حتماً کلمات کلیدی مناسب و محبوبی را انتخاب کنید که معمولاً توسط افرادی که به دنبال اطلاعات در مورد محصولات و خدمات شما هستند جستجو می شود. دو مکان مهم برای درج کلمات کلیدی عبارتند از تگ عنوان و هدر صفحه.

هنگامی که در یک برنامه بازاریابی وابسته به پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای کلمات کلیدی پیشنهاد می دهید، به یاد داشته باشید که ارزان تر تقریباً همیشه بهتر است. مشتریان آنلاین اغلب بی ثبات هستند و تضمین موفقیت با خرید تبلیغات گران غیرممکن است. بسیار بهتر است که بودجه خود را بین تعداد زیادی از تبلیغات ارزان تقسیم کنید. تبلیغات بیشتر به شما فرصت بیشتری برای فروش و جبران هزینه های تبلیغاتی می دهد.

وب سایت هایی که به درستی برای نتایج سئو قوی اجرا می شوند، معمولاً از پیوندهای تصویری استفاده نمی کنند. این پیوندهای تصویری فقط دارای فایل‌های URL مرتبط هستند تا موتورهای جستجو از آن برای فهرست‌سازی استفاده کنند.

یک استراتژی بسیار ساده برای سئو این است که از سایت خود برای افزایش ترافیک استفاده کنید. از ادغام لینک های داخلی سایت خود استفاده کنید. اغلب پیوندهایی به آرشیو خود ایجاد کنید، اما مطمئن شوید که پیوندهایی که ارائه می‌دهید با اطلاعاتی که خوانندگان به دنبال آن هستند، مناسب است.

باید در نظر داشته باشید که عنکبوت های موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر یا فیلم ها را بخوانند. اگر می خواهید تصاویری را در سایت خود قرار دهید، حتماً یک متن توصیفی در کنار آنها اضافه کنید. همچنین می‌توانید از کلیدواژه‌های مرتبط برای تگ کردن تصویر یا قرار دادن کلمات کلیدی در نام فایل استفاده کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو فقط به معنای تزریق کلمات کلیدی توصیفی به سرفصل های متن، محتوای مقاله، توضیحات محصول و کپی فروش شما نیست. حتی نام فایل تصاویر، بنرها و لوگوهای محصول شما باید حاوی مرتبط ترین کلمات کلیدی باشد که در نتایج جستجوی تصاویر موتورهای جستجوی اصلی ظاهر می شوند.

برای افزایش رتبه بندی محصولات در موتورهای جستجو در یک وب سایت تجاری، از پروتکل Schema که به تازگی منتشر شده است استفاده کنید. این پروتکل که توسط موتورهای جستجوی اصلی گوگل، بینگ و یاهو توسعه یافته است، به موتورهای جستجو کمک می کند تا محصولاتی که شما می فروشید را بهتر درک کنند. هر سه موتور جستجو اعلام کرده اند که به سایت هایی که از این پروتکل استفاده می کنند وزن بیشتری می دهند.

سعی کنید از AdWords برای CTR بهتر (Click Thru Rate) به سایت خود استفاده کنید. این می تواند به سئوی شما کمک کند، صرف نظر از اینکه در چه جایگاهی در موتورهای جستجو رتبه بندی شده اید. حتی ممکن است برای جستجوی مرتبط با یک کلمه کلیدی رتبه بالایی داشته باشید و به دلیل CTR پایین، ترافیک خوبی نداشته باشید.

اگر یک تجارت فیزیکی هستید، مطمئن شوید که دفتر مرکزی خود را در Google Places پیوند دهید. این به شما امکان می دهد در جستجوی نقشه منطقه محلی پیدا شوید. شما شانس بیشتری برای قرار گرفتن در بالای لیست برای جستجوی محلی نسبت به سطح ملی دارید و حضور در Google Places شما را در بیشتر موتورهای جستجو، نه فقط گوگل، بالاتر می برد.

با توجه به بهینه سازی موتورهای جستجو، تگ های توضیحات متا شما باید در ساختار جمله نوشته شوند. قرار دادن یک سری کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی یک راه ساده برای جریمه شدن وب سایت شما توسط موتورهای جستجو است. مطمئن شوید که از تکنیک های قالب بندی مناسب در رابطه با تگ های متا پیروی می کنید.

اگر محتوای صفحه وب شما دارای موقعیت جغرافیایی خاصی است، مطمئن شوید که برچسب‌های کلمه کلیدی META شما شامل این مکان است، زیرا به شما امکان می‌دهد در تعداد بیشتری از نتایج جستجو نشان داده شوید. این یک راه عالی برای اطمینان از بالا رفتن رتبه شما است.

مجدداً، بهینه سازی موتورهای جستجو پتانسیل این را دارد که نتایج چشمگیری را برای کسانی که مایل به صرف وقت برای یادگیری و به کارگیری اصول اولیه آن هستند، ارائه دهد. هنگامی که استراتژی های اساسی تسلط یافتند، می توان به موفقیت فوق العاده آنلاین دست یافت. با به کارگیری دقیق نکات موجود در این مقاله، می توانید از قدرت بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.