چگونه کمپینگ را از طریق فناوری آسان‌تر کنیم

کمپینگ فرصتی برای ارتباط مجدد با طبیعت و لذت بردن از فضای باز است. با این حال، برخی از افراد ممکن است با ایده حضور در جنگل در شب، یا حتی فکر خوابیدن در جایی غیر از یک ساختمان، دچار استرس شوند. برای آرام کردن ترس های همکار خود و داشتن یک سفر آماده که برای همه مهیج است، به خواندن ادامه دهید.

در اسرع وقت جای خود را در کمپ رزرو کنید. به خصوص در تابستان، بسیاری از افراد علاقه مند به کمپینگ با خانواده خود هستند. اگر در فصل زمستان رزرو خود را انجام دهید، به احتمال زیاد بهترین نرخ ممکن را دریافت خواهید کرد. این پس انداز می تواند به سرگرمی بیشتر خانوادگی در طول تعطیلات شما تبدیل شود.

اگر در حال برنامه ریزی برای هر نوع کمپینگی هستید، یکی از وسایلی که باید حمل کنید، کیت آتش نشانی است. اگر در شرایط بقا هستید، آتش راهی برای پختن غذا، گرم نگه داشتن شما، تصفیه آب و سیگنال دادن به کمک است. بسیاری از فروشگاه های کمپینگ، استارت های آتش نشانی را می فروشند که می توانند در صورت خیس بودن و بدون نیاز به سوخت استفاده شوند. همچنین، زمانی که در شرایط بقا نیستید، آتش درست کنید تا بدانید در صورت نیاز می توانید این کار را انجام دهید.

در حالی که شما این تصور را از یک سفر کمپینگ مملو از سرگرمی دارید، بسیاری از اوقات به نظر می رسد که خراش ها و بریدگی ها با آن همه سرگرمی همراه هستند. مطمئن شوید که یک جعبه کمک های اولیه با خود به طبیعت ببرید زیرا تصادفات اتفاق می افتد و همیشه بهتر است که ایمن باشید تا متاسف باشید. امیدوارم با خیال راحت بسته بندی شود، اما خیالتان راحت باشد که اگر اتفاقی بیفتد آماده هستید.

از هر گونه حیات وحشی که ممکن است با آن در تماس باشید اجتناب کنید. خرس ها به یک مشکل نسبتاً بزرگ در کمپینگ ها تبدیل شده اند. در برخی از پارک‌ها، آنها برای دسترسی به غذا، صندوق عقب ماشین را می‌شکنند. راکون ها نیز در بسیاری از کمپ ها مشکل بزرگی هستند. آنها نه تنها باهوش هستند و می توانند به راحتی به منابع غذایی شما دسترسی پیدا کنند، بلکه می توانند ناقل بیماری نیز باشند.

از زیاد کردن وسایل برای فرزندانتان نترسید. کمپینگ بهم ریخته است. بچه ها خاک را دوست دارند. همانطور که آنها در حال لذت بردن از محیط طبیعی هستند، ممکن است متوجه شوید که خاک به خاک اضافه می شود. برای فرزندانتان لباس اضافی همراه داشته باشید. خود را همیشه آماده نگه دارید.

قبل از عزیمت به یک سفر کمپینگ، پیش بینی مقصد خود را بررسی کنید. این می تواند به شما ایده دهد که در سفر خود چه چیزی را تجربه خواهید کرد. زمانی که تصوری از نحوه رفتار آب و هوا در حین کمپینگ دارید، می توانید لباس و تجهیزات مناسب را بسته بندی کنید.

اگر از چادر برای کمپینگ استفاده می کنید، برای خرید چادر خود فکر زیادی کنید. آب و هوا را در نظر بگیرید. محدوده قیمت خود را در نظر بگیرید. چند وقت یکبار از این چادر استفاده خواهید کرد؟ شما نمی خواهید چادری بخرید که نتواند در مقابل عناصر بایستد. در عین حال، لازم نیست برای چادری که قصد دارید فقط یک بار از آن استفاده کنید، هزینه زیادی بپردازید.

برای کودکان خود یک “صبحانه جنگلی” درست کنید. جعبه های میوه، آب میوه و جعبه های کوچک غلات را به درختان ببندید. بگذارید بچه های کوچکتر بیدار شوند و برای صبحانه شکار کنند. این یک راه سرگرم کننده برای شروع روز و چیزی است که بچه ها هر روز صبح منتظر آن هستند.

مطمئن شوید که محل کمپ شما قبل از تعطیلات شب کامل است. هنگام ماجراجویی در یک RV، قبل از تاریکی هوا با خیال راحت پارک کنید. اگر قصد دارید چادر بزنید، یک منطقه صاف از زمین خشک را پیدا کنید. اگر این کار را انجام ندهید، ممکن است پس از تاریک شدن هوا در یک منطقه ناامن و ناامن باشید. می توانید ببینید که چگونه کمپ خود را راه اندازی کنید، که تا حد زیادی از ناامیدی نجات خواهد یافت.

هر روز هر آبی که در فریزر شما جمع شده است بریزید. شما می خواهید این کار را انجام دهید تا از ذوب شدن یخ داخل آب به آب جلوگیری کنید. همچنین ایده خوبی است زیرا هر گونه آلاینده ای که از غذاهایی که در آن دارید وارد آب شده است، می تواند خارج شود.

جعبه کمک های اولیه همراه داشته باشید. کمپینگ سرگرم کننده است. همچنین می تواند کمی خطرناک باشد. همیشه آماده باشید. خراش ها و بثورات کوچک به ویژه در طبیعت رایج هستند. یک کیت کمک های اولیه اضطراری پر از هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید همراه داشته باشید. اگر مشکلی پیش بیاید خوشحال خواهید شد که این کار را انجام داده اید.

چراغ قوه ها و باتری های اضافی را بسته بندی کنید. می تواند در شب کاملاً تاریک شود، دور از تمام چراغ های شهر. منبع نور بسیار مهم است. در هر صورت چند چراغ قوه یدکی همراه داشته باشید. مطمئن شوید که باتری های اضافی را نیز بسته بندی کنید. منبع نور چیزی است که نمی خواهید خودتان را بدون آن پیدا کنید.

هنگامی که در کمپینگ هستید، هرگز نباید چیزی بخورید، مگر اینکه کاملاً از آنچه که هست مطمئن باشید. هیچ چیز بدتر از یک مورد قوی از مشکلات معده زمانی نیست که شما هم از مراقبت های پزشکی و هم از توالت دور هستید. توصیه می شود فقط غذاهایی را بخورید که همراه خود دارید.

تعداد زیادی از آسیب های ناشی از کمپینگ مستقیماً به دلیل بی احتیاطی در آتش است، بنابراین حتماً از آتش با احتیاط استفاده کنید. ابتدا مطمئن شوید که آتش سوزی در منطقه محل کمپ شما مجاز است. حلقه ای از سنگ ها را در اطراف آتش قرار دهید تا آن را مهار کنید.

نکاتی برای انتخاب هتل هنگام سفر

 برنامه ریزی برای تعطیلات ، تلاش زیادی می طلبد. شما نه تنها نیاز به انتخاب محل تعطیلات و ترتیب حمل و نقل دارید، بلکه باید رزرو هتل را نیز انجام دهید. تصمیم اشتباه می تواند سفر را خراب کند. این مقاله پر از توصیه های عالی در مورد رزرو هتل مناسب  است.

برای اینکه تعداد چمدان خود را در سفرهای طولانی به یک مقصد به حداقل برسانید، هتلی را انتخاب کنید که امکان شستشو را دارد. به این ترتیب، مجبور نیستید چمدان های زیادی را ببندید و زمانی که تقریباً در نیمه راه سفر هستید، می توانید همه چیز را بشویید و خشک کنید. وقتی نزدیک به زمان رفتن است، این روند را تکرار کنید تا با یک دسته لباس کثیف به خانه نرسید.

هتل

اگر برای کار و اقامت در هتل سفر می کنید، حداقل فاصله معقولی از محوطه استخر برای اتاق بخواهید. احتمالاً دوست دارید در اتاقی باشید که بتوانید در آن تمرکز کنید. سطح سر و صدا در نزدیکی استخر می تواند حواس پرت کننده باشد. اتاقی ساکت انتخاب کنید که بتوانید در آن متمرکز باشید.

برای صرفه جویی در هزینه اقامت در هتل، از قبل رزرو کنید. تعداد کمی از هتل ها وجود دارند که رزرو اتاق خود را از چند ماه قبل با تخفیف های خوب پاداش می دهند. برخی از محبوب ترین هتل های زنجیره ای می توانند تا 50 درصد پس انداز به شما بدهند.

اگر حفظ محیط زیست مورد علاقه شماست، می توانید تعطیلات “سبز” را انتخاب کنید. خوشبختانه امروزه هتل های سبز زیادی برای انتخاب وجود دارد. برخی از هتل های جدیدتر با در نظر گرفتن استانداردهای سبز ساخته شده اند. برخی از هتل های قدیمی به سادگی انواع روش های سازگار با محیط زیست را برای آگاهی از محیط زیست انتخاب می کنند. از آژانس رزرو خود در مورد هتل های سبز بپرسید.

green vacation

اگر قصد دارید از هر لیوانی از مینی بار هتل استفاده کنید، ابتدا آن را بشویید. حتی اگر تمیز به نظر برسند، ممکن است با یک پاک کننده شیمیایی پاک شده باشند. بسیاری از کارکنان خانه داری از همان محصولاتی استفاده می کنند که برای تمیز کردن شیشه ها و آینه های آن شیشه ها استفاده می کنند.

قیمت هر اتاقی که در هتل داده می‌شود، تحت تأثیر زودهنگام رزرو اتاق قرار می‌گیرد. هتل ها بر اساس آنچه در دسترس است به اتاق ها قیمت می دهند. در صورت امکان، رزرو خود را بیش از یک روز قبل انجام ندهید. این بهترین راه برای به دست آوردن بهترین قیمت است. اتاق‌های خالی برای هتل درآمدی ندارند، بنابراین آن‌ها حاضرند قیمت آن را کاهش دهند.

برای صرفه جویی در هزینه سفر وقتی با خانواده پرجمعیت سفر می کنید، هتلی را انتخاب کنید که صبحانه رایگان ارائه می دهد. با کاهش پرداخت هزینه یک وعده غذای روزانه در جاده، مقدار قابل توجهی پول پس انداز می‌کنید.

هتل های زنجیره ای را که قصد رزرو با آن را دارید در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. معاملات و تبلیغات اغلب ابتدا یا گاهی اوقات فقط در فیس بوک و توییتر تبلیغ می شوند. از طریق رسانه های اجتماعی خود را به کارکنان هتل معرفی کنید تا ببینید آیا می توانید نکاتی را از آنها در مورد رزرو عالی دریافت کنید.

اگر با کودکان سفر می‌کنید، هنگام تماس برای رزرو، حتماً نیازهای خود را به میز پذیرش بگویید. به عنوان مثال، آیا به یک بسته و بازی نیاز دارید؟ قبل از اینکه در هتل حاضر شوید، آن را اعلام کنید. همچنین، بپرسید که آیا در اتاق فضایی برای چیدن تخت کودک وجود دارد یا خیر. ممکن است لازم باشد یک اتاق بزرگتر بخواهید تا تمام خانواده شما راحت باشند.

قوانین سیگار کشیدن در هتل خود را بدانید، به خصوص اگر سیگار می کشید. بسیاری از مکان ها دارای اتاق سیگار هستند. اگر اینطور است، باید یکی از آن اتاق ها را بخواهید. اگر آنها متوجه شوند که شما در منطقه غیر سیگاری سیگار کشیده اید، ممکن است از شما جریمه بگیرند.

هزینه های پنهان زیادی وجود دارد که می تواند هزینه اقامت در هتل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به عنوان مثال، بسیاری از هتل ها روزنامه را خارج از اتاق شما تحویل می دهند و هزینه آن را از شما دریافت می کنند. برای اطمینان از اینکه هزینه ای بابت کالاهای ناخواسته دریافت نمی کنید، قبل از امضای اتاق هتل، قرارداد را به دقت بخوانید.

 

 

توصیه های عالی در مورد عضله سازی

شاید ساختن عضلات خود را به تعویق انداخته باشید زیرا شنیده اید که زمان و فداکاری زیادی می طلبد. با این حال، حقیقت این است که عضله سازی به میزان آگاهی شما در مورد روش های موثر برای انجام آن بستگی دارد. چند نکته در مورد چگونگی ساخت موثر عضلات خود را بخوانید.

داشتن یک شریک ورزشی می تواند نتایج عضله سازی شما را به شدت بهبود بخشد. شریک زندگی شما می تواند منبع با ارزشی از انگیزه برای پایبندی به جلسه تمرینی شما باشد و شما را به حداکثر رساندن تلاش خود در حین تمرین سوق دهد. داشتن یک شریک قابل اعتماد برای تمرین نیز می تواند به حفظ امنیت شما کمک کند، زیرا همیشه یک نقطه یابی خواهید داشت.

تکرارهای بیشتری انجام دهید، نه سنگین تر. تمرین ایده آل برای عضله سازی شامل تعداد زیادی تکرار با شدت متوسط ​​است. استراحت های خود را بین ست ها کمتر از یک دقیقه نگه دارید. این تکرار مداوم باعث تجمع اسید لاکتیک در عضلات شما می شود که مشاهده شده است که رشد عضلانی را تحریک می کند.

اگر می خواهید توده عضلانی بیشتری بسازید، سعی کنید وزنه های سنگین را کمتر تکرار کنید. شما باید وزن خود را به تدریج افزایش دهید و برای حداقل پنج تکرار تلاش کنید تا بیشترین وزنی را که ممکن است بلند کنید. وقتی می توانید برای پنج تکرار زندگی کنید، وقت آن است که وزنه ها را افزایش دهید.

وزنه

مهم است که بعد از جلسات تمرینی به میزان کافی بخوابید و استراحت کنید. مقدار قابل توجهی از ریکاوری و ترمیم عضلات هنگام خواب اتفاق می افتد. نخوابیدن کافی می تواند نتایج شما را به تاخیر بیندازد و همچنین خطرناک باشد. تمرین مجدد بدون ریکاوری مناسب می تواند باعث آسیب یا بیماری شود.

سعی کنید ترتیب انجام تمرینات را تغییر دهید. افرادی که ورزش می کنند معمولاً تمرینات را از روی عادت انجام می دهند. با این حال، مهم است که تمرینات را تغییر دهید تا رشد عضلانی بیشتری داشته باشید. سعی کنید ترتیب روال معمول خود را معکوس کنید. این به شما امکان می دهد وزنه های سنگین تری را روی تمریناتی که معمولاً در آخر انجام می دهید، انجام دهید، که می تواند رشد آن عضلات خاص را افزایش دهد.

مقدار زیادی کربوهیدرات بخورید. اگر بدن شما بعد از تمرینات سخت با کمبود گلوکز مواجه شود، بدن شما از بافت ماهیچه ای برای پروتئین و کربوهیدرات استفاده می کند و کار سخت شما را خنثی می کند. از رژیم های کم کربوهیدرات دوری کنید و با توجه به شدت تمرینات خود، مقدار مناسبی کربوهیدرات بخورید – احتمالاً چند گرم کربوهیدرات به ازای هر پوند از وزن بدن در روز.

کربوهیدرات

سعی کنید عضلات مخالف را در همان تمرین تمرین دهید، از جمله قفسه سینه با بک یا عضلات چهار سر با همسترینگ. این تمرین استرس وارد شده بر دو گروه را به طور متناوب تغییر می دهد، به طوری که یکی استراحت می کند و دیگری کار می کند. بنابراین، تمرین بهتری خواهید داشت زیرا مدت زمان حضور در باشگاه را کاهش می دهید.

تمرینات با وزنه را با مقداری شدت حجم بالا و شدت حجم متوسط ​​نیز ترکیب کنید. این به این معنی است که چند تکرار انجام می دهید و همچنین چقدر سخت باید کار کنید. اسید لاکتیک در حین تمرین آزاد می شود و باعث تحریک عضلات شما برای رشد می شود.

سوابق خوبی داشته باشید یک دفترچه یادداشت تمرینی داشته باشید که در آن تمرینات در برنامه تمرینی شما و تعداد تکرارها و ست‌هایی که انجام می‌دهید یادداشت کند. این نه تنها به منظم نگه داشتن تمرینات شما کمک می کند، بلکه می توانید پیشرفت خود را مشاهده کنید. این الهام بخش است، به خصوص در ابتدا که پیشرفت به سرعت انجام می شود. می توانید ببینید که چقدر پیشرفت کرده اید و اهداف تعیین کرده اید.

بعد از اینکه تمرین کردید، خوردن مقداری پروتئین کم کربوهیدرات مهم است. این به این معنی است که احتمالاً می خواهید از میله های پروتئینی خودداری کنید زیرا اغلب کربوهیدرات بالایی دارند. منابع خوب پروتئین شامل تکه های بدون چربی گوشت و مرغ و همچنین یک املت پنیری است که با مقداری سبزیجات خرد شده تکمیل می شود.

برنامه تمرینی شما همیشه به اهداف نیاز دارد، بنابراین به محض اینکه به هدف قدیمی رسیدید، یک هدف جدید تعیین کنید. رسیدن به یک هدف بسیار عالی است و شما سزاوار این هستید که به موفقیت خود افتخار کنید. فقط به یاد داشته باشید که عضله سازی فرآیندی است که می توانید تا زمانی که هدف جدیدی برای آن داشته باشید، به طور نامحدود به آن ادامه دهید.

مجموعه های حیرت آور تمرینات عضله سازی را امتحان کنید. این روش برای گروه‌های عضلانی کوچک‌تر، که شامل ساعد و ساق پا هستند، عالی است. ست‌های گام‌به‌گام شامل انجام ست‌های اضافی از این گروه‌های عضلانی کوچک‌تر در حین استراحت در بین انجام ست‌های گروه‌های عضلانی بزرگ‌تر است. نمونه ای از این کار، بالا بردن ایستادن ساق پا در بین پرس های نیمکتی است.

تمرین عضلانی

هنگامی که برای ساختن توده عضلانی کار می کنید، باید مطمئن شوید که هر شب به اندازه کافی بخوابید. اگر به اندازه کافی نخوابید، بدن شما به سرعت عضله نمی سازد و خطرات بالقوه ای برای سلامتی شما وجود دارد. بدن شما برای ریکاوری پس از ورزش شدید به این خواب نیاز دارد.

افزایش ضخامت عضلات سه سر شما بسیار مهم است. اگرچه پرس کابل بسیار مؤثر است، اما برای دستیابی به توده واقعی عضله سه سر باید حرکات بالای سر انجام دهید. بالا بردن بازوها روی سر به شما امکان می دهد تا سر بلند عضله سه سر را بکشید، که باعث می شود بهتر از زمانی که بازوها در کنار شما هستند منقبض شود.